Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2010

"Σχετικά με την ανωνυμία στα blogs"

"Σχετικά με την ανωνυμία στα blogs"

"Ναι, σωστό περί ανωνυμίας αλλά ακόμη περισσότερο περί ασφάλειας. Ο επώνυμος δημοσιογράφος που θέλει να πει κάτι έχει την προστασία της αστυνομίας. Εγώ κινδυνεύω από την αστυνομία, οπότε χρειάζομαι ανωνυμία. Μετά είναι και το περίφημο χαντάκι. Αν σου πω για τις κομπίνες πχ κάποιου αντιδημάρχου ο οποίος είναι μπλεγμένος και με την μαφία κινδυνεύει η ζωή μου, η οικογένειά μου. Δε ζούμε σε έναν αγαθό κόσμο - με 500 ευρώ σε "καθαρίζουν" σήμερα αν ενοχλήσεις...
Εάν ποτέ η κυβέρνηση εγγυηθεί ασφάλεια στον "μη ελεγχόμενο" συντάκτη...
άρθρου τότε να βγάλω το όνομα μου. Μέχρι τότε όμως, ευχαριστώ τα blog που και με αφήνουν να βγάζω την αγανάκτηση μου με δημοκρατικό τρόπο αλλά που μου παρέχουν και ασφάλεια. Το μόνο που δεν ελέγχετε είναι η κακοβουλία, η οποία όμως από έναν νοήμων άνθρωπο μπορεί να αντιμετωπιστεί. Από ηλίθια χοντροκομμένα και ασυνείδητα άτομα όμως, η αντιμετώπιση μπορεί να είναι τραγική. Και μιλώ για το πλείστον των πολιτικών μας (έχετε συζητήσει προσωπικά μαζί τους να δείτε πόσο ηλίθιοι είναι?), εφοριακών, αστυνομικών, πολιτικών παραγόντων/γραμμάτειων, γενικά ανθρώπων "με ισχύ".
Ανώνυμα λοιπόν οι καταγγελίες, επώνυμα μικρά ηλίθια ποιηματάκια και άλλες παπ@#$% που θα με χαρακτηρίζουν ψιλοηλιθιο και ασφαλή..."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου