Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2010

ΠΑΠΑΡΟΚΑΔΕΣ....ΛΕΡΑ!!!!!!!!!!




O κ. Νεκτάριος Μουλατσιώτης (στο εξής κ. Μ.) πριν περάσει στην κατηγορία των μοναχών που όπως λέει ο Ευστάθιος Θεσσαλονίκης “συχνότερον έβλεπεν αυτούς η αγορά ήπερ το εκκλησιαστικόν άθροισμα”, ήταν συνδεδεμένος με την χουντική «Χρυσοπηγή» που εξέθρεψε τον αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο. Όπως δηλώνει με πολύ νόημα, από τον τελευταίο έμαθε να κρατάει “τεράστιο αρχείο”" (Ιός”, 25-2-2001). Το αρχείο είναι απαραίτητο για όποιον κληρικό ζει εμφανώς έξω από τα όρια των Ι. Κανόνων. Για παράδειγμα, τo φωτογραφικό αρχείο του θεολόγου και πρωθιερέα της Αγ. Αικατερίνης Πλάκας Γιώργου Κατινά (να μη συγχέεται με τον διάσημο παιδεραστή father Katina της ελληνορθόδοξης αρχιεπισκοπής ΗΠΑ), που αποκτήθηκε από τη θητεία του στην χουντική εκκλησιαστική αστυνομία Ηθών του Ιερώνυμου Α΄ (σκοπός της η φωτογράφιση εκατοντάδων κληρικών σε περίεργες στάσεις και η καθαίρεση κάποιων από αυτούς), του επέτρεπε να ρίχνει ατιμωρητί τις γυροβολιές του στις λαϊκές πίστες, να παίρνει μέρος στο τηλεοπτικό Ερωτοδικείο της κας Μιχαλονάκου και να παίξει και στην ταινία «Ο Παπαλεβέντης». Είναι ο ίδιος που διαπίστωνε πως : “τα παιδιά μας νοσούν ηθικά διότι το εικονοστάσι του σπιτιού αντικατεστάθη από πίνακες αφηρημένης τέχνης και το καντήλι από απλίκες”. (Ιός Ελευθεροτυπίας 26/1/1997). http://trashmania.wordpress.com/2009/03/04/o-papaleventis/

Η Σύνοδος εκτιμώντας το αρχειακό υλικό του κ. Μ. δείχνει κατανόηση στις καλλιτεχνικές και άλλες ανησυχίες του. Θυμίζω πως η ροκ μουσική έχει καταγγελθεί από τον μακάριο Χριστόδουλο ως σατανιστική, καταγγελία που υιοθετούσε όπως θα δούμε αρχικά και ο κ. Μ. Το χρήμα όμως δεν έχει μυρωδιά και ο κ. Μ. συνδυάζοντας το τερπνό με το ωφέλιμο, έδωσε γερό χτύπημα στο Σατανά μέσα στην φωλιά του. Στη φοβερή «Χρυσοπηγή», ο κ. Μ. έμαθε και το πως ηγείσαι μονής αυτοδιοικούμενης, που δεν λογοδοτεί στον επίσκοπο και δεν μοιράζεται μαζί του τα κέρδη. “Αυτή η θητεία δίπλα στο σημερινό αρχιεπίσκοπο και την τρόϊκα της Χρυσοπηγής εξηγεί και τη διστακτικότητα της Ιεραρχίας απέναντί του: ο πατήρ Νεκτάριος γνωρίζει πολλά από πρώτο χέρι…“. Ο ηγούμενος, του οποίου το μοναστήρι διατηρεί κέτεριγκ και κατάστημα πώλησης προϊόντων, απαντά σε ερώτηση του “Ιού” “Πάντως απόδειξη δεν δίνετε σε όσους αγοράζουν τα αντικείμενα που πουλάτε;“: “Όχι σε κανένα μοναστήρι δεν δίνουν αποδείξεις“. Oι δημοσιογράφοι χαρακτηρίζουν την μονή “Φορολογικό Παράδεισο”, αλλά ο ηγούμενος αποδίδει την ανέγερσή της σε “ένα από τα μεγαλύτερα θαύματα των Αγίων“. Τα οικονομικά διαχειρίζεται αδελφότητα, που εδρεύει στο ισόγειο της “φυλασσόμενης με ηλεκτρονικούς συναγερμούς” κατοικία της μαμάς Μουλατσιώτη. Στο αίτημα του “Ιού”, για επικοινωνία με τα μέλη του Δ.Σ. της αδελφότητας η απάντηση είναι: “Δεν νομίζω ότι θα μιλήσουν.“
“-Μα η έδρα της αδελφότητας δεν είναι το σπίτι σας το πατρικό;
-Όχι δεν είναι το σπίτι μου. Ηλιούπολη είναι.
-Ναι αυτό λέω, στην Αισώπου, το πατρικό σας δεν είναι;
-Ναι, δεν σημαίνει αυτό τίποτα όμως“.

Ο αδερφός του είναι ο μοναδικός “Μεγάλος ευεργέτης και Κτήτωρ“, από τα 9,5 εκατομμύρια ετήσια κέρδη που δηλώθηκαν στην εφορία ως έσοδα της οικογενειακής εταιρείας “Mr Pizza”. Οι δημοσιογράφοι διερωτώνται πως καλύπτονται τα εκατοντάδες εκατομμύρια που δαπανώνται στην μονή με τα λεφτά από τις πίτσες; “…μπορεί να έγινε κι εδώ κάποιο θαύμα, λογιστικό αυτή τη φορά”.

Η «Γαλέρα», περιγράφει «Της Ναοδομίας το κάγκελο»: Ο κ .Μ. το 1980 στην Ηλιούπολη, πρωταγωνίστησε σε «κωμικοτραγικά γεγονότα……μια ωραία πρωία ονόμασε ένα τροχόσπιτο εκκλησία…και το έστησε σε χώρο που προοριζόταν για πλατεία….ο κόσμος και η δημοτική αρχή αντέδρασαν και το εγχείρημα απέτυχε». Επανήλθε το 1985 και με σύμφωνη γνώμη του δημάρχου (ΚΚΕ!!!) έχτισε 4 ναούς (!) σε δημόσια δασική έκταση και μάλιστα 500 τ.μ. πλέον των συμφωνηθέντων (230) και καθ’ υπέρβασιν του επιτρεπόμενου ύψους. Η Πολεοδομία και ο δήμαρχος (ΠΑΣΟΚ) δεν παρενέβησαν στη διάρκεια «των διαδοχικών και παρατεταμένων παρανομιών» και μόνο ύστερα από πίέσεις και απειλές δημοσιοποίησης του γεγονότος από δημότες, η Πολεοδομία που κρυβόταν πίσω από την αμαρτωλή Ναοδομία, ανέλαβε τις ευθύνες της (Π.Τότσικας, 12.’05)

Απολαμβάνει λοιπόν ο κ. Μ. τα κλασσικά προνόμια των Νεοελλήνων Απόστολων του Χριστού: Φορολογική και πολεοδομική ασυδοσία (στη φωτ. με ιδιοκτήτη λιμνοθάλασσας).

Οι επίσκοποι φοβούνται τον κ. Μ. Τον ανέχονται να λέει: «Οι κλέφτες μητροπολίτες δεν θα φύγουν. Χώρος αμαρτωλών είναι η Εκκλησία». (14.4.2005). Το αποδεικνύει και ο παρακάτω χαριτωμένος διάλογός του, όλο ροζ υπαινιγμούς από τη μεριά του, με τον γνωστό ως αυστηρό φύλακα της δημόσιας Ηθικής Άνθιμο και με τον μητροπολίτη Βοιωτοπεδίου Ιερώνυμο:

«Οι Μητροπολίτες Αλεξανδρουπόλεως και Θηβών στους οποίους απολογήθηκε ο Αρχιμανδρίτης απέφυγαν την όποια τιμωρία τη στιγμή που ο μοναχός εμφανίστηκε ενώπιόν τους προκλητικός και ειρωνικός, αφήνοντας μάλιστα αιχμές για την προσωπική ζωή κληρικών: ‘Χαίρομαι που με δικάζετε, γιατί προσπαθώ να είμαι κοντά στους νέους και όχι γιατί πήγα με φαντάρους, ναύτες και όποιους άλλους’. Οι δύο μητροπολίτες τον κατηγόρησαν για εκκοσμίκευση, για το ράφτινγκ, το άλμα με σκοινί στη γέφυρα της Χαλκίδας, το καρτ και την ιππασία και για δηλώσεις που έκανε σχετικά με τις αποδοχές των ιερέων και των αρχιερέων. ‘ Έτσι όπως σας είδα με το σκοινί, μου θυμίσατε τον Ρουβά’, είπε σε κάποια στιγμή ο Αλεξανδρουπόλεως, για να εισπράξει την απάντηση: ‘Μπα, βλέπετε κι εσείς Σάκη;’» («Ελευθεροτυπία» και Nέα», 5.4.’02). http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=05.04.2002,id=30483924

O Χριστόδουλος είχε βρεθεί από νωρίς σε δύσκολη θέση. Από τη μια δεν ήθελε να τιμωρήσει έναν δημοφιλή προσκεκλημένο της trash τηλεδημοσιογραφίας γίγαντα της ροκ με τόσο ενδιαφέρον αρχείο, από την άλλη δεχόταν πιέσεις από τον μητροπολίτη Ζακύνθου που τον κατήγγειλε για την περίεργη ανοχή του στο θέμα Μ. και ανασύροντας από το δικό του αρχείο ατυχή περιστατικά της νιότης του αρχιεπίσκοπου: «15/01/01 Μητροπολίτης Ζακύνθου: Πληροφοριοδότης της χούντας ο Χριστόδουλος…. αναφέρει ενδεικτικά την περίπτωση του ηγούμενου Νεκτάριου Μουλατσιώτη. Σχετικά με το φαινόμενο των «ροκ παπάδων» υποστηρίζει πως ο Αρχιεπίσκοπος ήταν ενήμερος για τη δραστηριότητά τους αλλά εμφανίζεται τώρα, εκ των υστέρων, να τους κατηγορεί. O Αρχιεπίσκοπος φέρει ακέραιη την ευθύνη. Έπρεπε να είχε αντιδράσει από την πρώτη στιγμή, και τώρα ο Μουλατσιώτης τον κατηγορεί πως ο Αρχιεπίσκοπος και ήταν γνώστης και συμφωνούσε….»
http://www.in.gr/NEWS/article.asp?lngEntityID=206221

Τελικά, θεία χάριτι, όπως συμβαίνει πάντα με τους Αγίους, ο κ. Μ. βγήκε και από πάνω, κερδισμένος από τις κατηγορίες, νομιμοποιούμενος ως αδέσποτος ηγούμενος, οικονομικά ανεξέλεγκτος: «Η Ιερά Σύνοδος, ομόφωνα αποδοκίμασε κατηγορηματικά τις δραστηριότητες του πατρός Νεκταρίου και των μοναχών που τον ακολουθούν, ομόφωνα και κατ οικονομίαν αποφάσισε τη σύσταση ησυχαστηρίου. Είναι-όπως είπε ο αρχιερέας-μια χειρονομία καλής θελήσεως εκ μέρους της Εκκλησίας. Τόνισε δε ότι ένας από τους κυριότερους κανόνες των μοναχών είναι η υπακοή. Ωστόσο, τόνισε ότι το ησυχαστήριο θα είναι αυτοδιοίκητο και θα έχει οικονομική ανεξαρτησία….». http://www.hri.org/news/greek/eragr/2002/02-04-04_1.eragr.html#06

Σκαρφαλωμένο στο Τρίκορφο το μοναστήρι των σχεδόν άγνωστων στην ντόπια θρησκευτική πιάτσα αγίων Αυγουστίνου (Τυνήσιου) και Σεραφείμ του Σαρώφ (Ρώσου), ήλθε να καλύψει ένα κενό της ελληνικής αγοράς. Ο κ. Μ. επιδιώκει παράλληλα και την αγιοποίηση του απατεώνα φιλορώσου καλόγερου Παπουλάκου, τ.χασάπη, που πέθανε φυλακισμένος και βασανιζόμενος από τη Σύνοδο, όταν ξεσήκωσε το πόπολο κατά του δυτικού Όθωνα. Στεγάζει και “Ιεραποστολικό Κέντρο Νεότητας”, που η αποστολική δραστηριότητά του περιορίζεται προς το παρόν (και για πάντα) στον ελλαδικό χώρο. Θαμών της αυλής της Εκάλης και επισκέπτης μικρών καναλιών, από όπου εξαπόλυε μύδρους κατά του 666, διαδηλωτής κατά της συνθήκης Σέγκεν, λαύρος εκπρόσωπος του κινήματος Ορθοδόξων Ταυτοτήτων, δεν βρίσκει καιρό για υπερπόντια δράση. Το ψητό είναι εδώ και ο πληθωρικός ιερωμένος μέρος του χρόνου του αφιέρωνε στο “να στέλνει όλο το κόσμο στα δικαστήρια προσπαθώντας να τους τρομοκρατήσει“, αφού “κατηγορίες” σύμφωνα με τον δημοσιογράφο κ. Αντ. Καρκαγιάννη “διατύπωσαν εναντίον του από τον Καναδά ως την Αθήνα” (“Καθημερινή”, 4-6-2000).

Τις ημέρες της εκλογής Χριστόδουλου όπως γράφει το “Ποντίκι” (24-6-’99), πρωτοστατούσε σε εκδηλώσεις λατρείας, διαγκωνιζόμενος ώστε να φωτογραφίζεται δίπλα στον νέο αρχηγό. Η εφημερίδα, αναδημοσιεύει διαφημίσεις από έντυπό του: “Κομβοσχοίνι Κ 15, 33άρι μάλλινο 1500δρχ (για το χέρι), Σ5, στρας 5000δρχ,……με 50 κόμπους μεταξωτά 3000δρχ, με 100 κόμπους μάλλινα 4000δρχ, 100 κόμπους μεταξωτά 5000δρχ, διαθέτουμε μεγάλη ποικιλία αρωμάτων χερουβικό, τριαντάφυλλο, γαρδένια, μύρο, άνθος ερήμου, μύρο του Σαρώφ, γιασεμί, τε-ρι-ρεμ. Πωλείται στην συσκευασία των 2000δρχ. Η τιμή του σε συσκευασία του ενός κιλού, κοστίζει 8000δρχ. Όχι μόνο η προσευχή αλλά και η κατανάλωση του θυμιάματος αφορά τον Θεό. Γι αυτό και σεις θα πρέπει να αγοράζετε το καλύτερο λιβάνι, εκείνο που είναι φτιαγμένο με προσευχή και με πρώτης ποιότητος υλικά. Το κομβοσχοίνι πλέκεται από αγνά χέρια μοναχών, προσευχομένων και εργαζομένων ταυτόχρονα. Γι αυτό οι πιστοί είτε το φορούν στο χέρι, είτε… το βάζουν στο… κατάστημά τους, στο αυτοκίνητό τους, αποτελεί ΦΥΛΑΧΤΟ ΚΑΙ ΑΓΙΩΤΙΚΟ“.

“Επικείμενης της εκλογής Αρχιεπισκόπου έστειλε ταυτόσημες επιστολές στους δυο βασικούς υποψήφιους με τα ίδια ακριβώς λόγια με τις οποίες κολάκευε και τους δυο και υποσχόταν υποστήριξη και στους δυο με την ελπίδα ότι όποιος εκλεγεί θα αναγνώριζε την μονή του και την τεράστια επιχείρηση που έστησε μέσα και γύρω από αυτήν” (Α. Καρκαγιάννης, “Καθημερινή”, 4-6-2000).

Έχοντας το χάρισμα να ερμηνεύει τις προφητείες του μέντιουμ Κοσμά Αιτωλού, και φίλος του προφήτη της έλευσης του Αντίχριστου πατρός Μάξιμου (φωτ.), ο κ.Μ. αναδεικνύεται σε εξαιρετικό πολιτικό αναλυτή: «Τα όσα συμβαίνουν τα τελευταία χρόνια στα Βαλκάνια, δημιουργούν σε κάθε άνθρωπο προβληματισμό. Ιδιαίτερα όσοι έχουν διαβάσει τις προφητείες του Αγίου Κοσμά καθώς και τις προφητείες του οσίου Γέροντος Παϊσίου. Πριν εξετάσουμε τις προφητείες, θα ήθελα να δούμε πρώτα τα πολιτικά και εθνικά γεγονότα που συμβαίνουν στον τόπο μας και στα Βαλκάνια…. Για να δούμε τώρα τι λέγουν οι προφητείες των Αγίων μας και να τις συγκρίνουμε με τις πολιτικές και εθνικές εξελίξεις…..1ον «Αν ο πόλεμος πιάσει από πάνω, θα πάθετε πολλά δεινά. Αν πιάσει από κάτω θα πάθετε λίγα». (Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός). Θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι ο Άγιος βρίσκεται στην Ήπειρο όταν προφητεύει, άρα η Αλβανία και τα Σκόπια είναι από πάνω του. Το Αγαθονήσι και το Φαρμακονήσι είναι γεωγραφικά από κάτω.». http://truth.freeforums.org/topic-t3737.html

Ένας κύκλος διανοούμενων πλαισίωσε αμέσως τον κ. Μ. (τον βλέπουμε στην καλλιτεχνική μαυρόασπρη φωτο να λανσάρει καλυμμαύχι με κεντημένα αμπελόφυλλα για ντολμαδάκια). Μεταξύ των πολλών και διάσημη συγγραφεύς, χήρα σοσιαλιστή πρωθυπουργού, παλαιά πρωταγωνίστρια τολμηρών πρωτοσέλιδων δεξιών εφημερίδων και της «Αυριανής». Έχοντας εξομολόγο τον πανοσιολογιώτατο Τιμόθεο (γνωστό από την προσκύνηση της Τιμίας Ζώνης της Θεοτόκου), η και “μαθήτρια του Κούντερα” ομολογεί: “Πιστεύω στο ξεμάτιασμα….. και απ’ αυτή την πίστη μου ξεκίνησε και η σχέση μου με τον πατέρα Νεκτάριο, έναν άξιο ιερωμένο, μαχητή της Ορθοδοξίας και καλό φίλο” (“10 χρόνια και 54 μέρες”, Λιβάνης-1997). Ο κ. Μ, υπερασπίζεται τη φίλη του επιτιθέμενος κατά της προκατόχου της: “Την βαπτίζουμε όχι Μαργαρίτα αλλά Τσουκνίδα, για να ανταποκρίνεται το όνομά της με την πραγματικότητα της καρδιάς της” («Πότε θα γίνει Δευτέρα Παρουσία»-1991).
Παράλληλα η πληθωρική Ηγερία του ΠΑΣΟΚ δηλώνει στην «Espresso» (14.3.’06): «…θα παραμείνω ως το τέλος της ζωής μου ορθόδοξη».

Τεράστια απήχηση είχε το καλλιτεχνικό έργο του κ. Μ. στη Νεολαία. Από το φόρουμ της Νεολαίας του «Λάος» αντιγράφω τα λεγόμενα του συνομιλητού «Έλληνας»: «Οι περισσότεροι θα το ξέρετε ήδη, αλλά για αυτούς που δεν το έχουν ανακαλύψει, στη σελίδα του ΑΡΧΗ στο youtube υπάρχουν τα βίντεο κλιπ των παπαροκάδων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου